torstai 24. kesäkuuta 2010

Sydämen uä

No sydän oli kunnossa, onneksi. Joten myrkytys jatkukoon ja Herceptiniä vaan suoneen. Mutta muuten vointi on taas enemmän perseestä. Eilen illalla nousi vähän lämpöä, ei kuitenkaan niin paljoa, että päivystykseen olisi pitänyt lähteä. Ja sen lisäksi alavatsaa on juilinut jo muutaman päivän. Mulla oli siis vielä alkuviikkoon asti antibiootti kohtutulehdukseen, olikohan kolmas vai neljäs kuuri. No tämän päivän jonottelin naistentautienpäivystyksessä ja yllätys yllätys kohtutulehdushan se siellä. Neutrofiilit oli onneksi vielä ihan hyvällä tasolla ja CRP tulehdusarvo vasta vähän noussut. Eli Tavanicia naamaan taas. Olo on jokseenkin kurja. Aamulla klo 5.50 mä olin vielä ihan varma, että tästä päivästä mä en selviä. Onneksi mies pystyi olemaan puolipäivää kotona, kunnes apujoukot 170km päästä kerkesi apuun.
Tästäkin päivästä siis selvittiin. Pojat lähti päivällä mun vanhempien kyydillä juhannuksen viettoon Kymenlaaksoon ja kohta lähdetään miehen kanssa perässä.

Kaikesta huolimatta oikein mukavaa Juhannusta kaikille!

4 kommenttia:

  1. Voi kurjuus että tuo kohtutulehdus on noin sitkeässä. :( Toivottavasti sait tällä kertaa jotain mikä häätää tulehduksen lopullisesti.

    Hyvää juhannusta ja parempaa vointia.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Toivotaan tosiaan, että tällä kuurilla lähtee, aika monta antibioottia oon saanut siihen jo napsia. Ja antibioottien kanssa lisäriesana tulee suuhun sammas, joka on nyt aika sitkeessä.

    VastaaPoista
  3. Pyydä lääkäriltä hiivalääkettä sammakseen jos ei kotikonstein lähde. Mulle tuli joka kerta sytohoidon jälkeen sammas, mutta se pysyi lopulta kurissa pakastepuolukoilla ja sitruunamehulla kun opin tunnistamaan oireet ja aloin heti nauttia noita happamia aineita.

    VastaaPoista
  4. Puolukat ja Cordsyl purskuttelut auttoi aluksi. Nyt on tosi sitkeessä kiitos jatkuvien antibioottikuurien. Viime viikolla aloitettiin paikallislääke sammakseen, tänään sain tabletti lääkkeen eli Diflucanin, kun ei millään meinaa lähteä. Eihän siinä muuta haittaa, mutta suussa maistuu ihan "piip" koko ajan.

    VastaaPoista